RM GASTRO
Pierwszorzędne kuchnie. Dla prawdziwych profesjonalistów.

SERWIS - ZASADY ZWROTÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH

Firma RM GASTRO POLSKA przyjmuje zwroty nowych części w ciągu jednego miesiąca od daty zakupu. Po otrzymaniu zwróconej części, RM GASTRO POLSKA wystawia fakturę korygującą po spełnieniu następujących warunków: część nie jest uszkodzona i nie nosi śladów użytkowania oraz do przesyłki dołączono skan lub numer dokumentu potwierdzającego zakup powyższej części. Jeżeli powyższe warunki nie są spełnione, części odsyłane są na koszt odbiorcy a faktura nie jest korygowana.

UWAGA! Zwrotowi nie podlegają części nie utrzymywane na stanie magazynu RM GASTRO POLSKA ,a tylko sprowadzane na specjalne zamówienie Klienta.

 

Cennik usług serwisowych

znajdziecie tutaj Państwo cenniki usług serwisowych, cennik usług chłodniczych oraz usługi montażu urządzeń gastronomicznych.

Czytaj więcej pobierz

Protokół montażowy

Każdy montaż urządzenia gastronomicznego musi zostać zakończony protokołem, potwierdzającym prawidłowe wykonanie montażu i zadowolenie Klienta.

Czytaj więcej pobierz
RM Gastro Polska