Serwis - RM GASTRO
Kierownik Serwisu
- Autoryzowani i certyfikowani PARTNERZY SERWISOWI na terenie całej Polski.
- Systematyczne szkolenia PARTNERÓW SERWISOWYCH.
- Oryginalne części zamienne.
- Nowoczesny sprzęt DIAGNOSTYCZNY.
- Stałe DYŻURY serwisowe.
- Szybka reakcja serwisowa.
- Przedłużona GWARANCJA na urządzenia i części.
- Rejestracja urządzeń i SYSTEM POWIADOMIEŃ o przeglądach gwarancyjnych.
ZGŁOSZENIA NAPRAW GWARANCYJNYCH WYPEŁNIA TYLKO I WYŁĄCZNIE PARTNER HANDLOWY.
FORMULARZ REJESTRACYJNY URZĄDZENIA PO MONTAŻUREJESTRACJI DOKONUJE TYLKO I WYŁĄCZNIE AUTORYZOWANY LUB CERTYFIKOWANY PARTNER SERWISOWY.
Kontakt
serwis@rmgastro.pl
Ogólne zasady zamawiania części zamiennych
Zamówienia części należy składać na formularzu „zamówienia”, który znajduje się na stronie www.rmgastro.pl w zakładce „serwis". Prawidłowo wypełniony formularz należy przesłać na adres serwis@rmgastro.pl. Firma RM GASTRO POLSKA wysyła części do napraw gwarancyjnych wraz z fakturą. Po wykonanej naprawie firma RM GASTRO POLSKA wystawia dla Państwa fakturę korygującą po spełnieniu odpowiednich warunków.
Czytaj więcej pobierzZasady zwrotów części zamiennych
Firma RM GASTRO POLSKA przyjmuje zwroty nowych części w ciągu jednego miesiąca od daty zakupu. Po otrzymaniu zwróconej części, RM GASTRO POLSKA wystawia fakturę korygującą po spełnieniu następujących warunków: część nie jest uszkodzona i nie nosi śladów użytkowania oraz do przesyłki dołączono skan lub numer dokumentu potwierdzającego zakup powyższej części. Jeżeli powyższe warunki nie są spełnione, części odsyłane są na koszt odbiorcy a faktura nie jest korygowana.
Czytaj więcej pobierz