SERWIS - OGÓLNE ZASADY ZAMAWIANIA CZĘŚCI
Zamówienia części należy składać na formularzu „zamówienia”, który znajduje się na stronie www.rmgastro.pl w zakładce „serwis". Prawidłowo wypełniony formularz należy przesłać na adres serwis@rmgastro.pl.
Firma RM GASTRO POLSKA wysyła części do napraw gwarancyjnych wraz z fakturą. Po wykonanej naprawie firma RM GASTRO POLSKA wystawia dla Państwa fakturę korygującą po spełnieniu odpowiednich warunków.
Zasady zwrotów części zamiennych
Firma RM GASTRO POLSKA przyjmuje zwroty nowych części w ciągu jednego miesiąca od daty zakupu. Po otrzymaniu zwróconej części, RM GASTRO POLSKA wystawia fakturę korygującą po spełnieniu następujących warunków: część nie jest uszkodzona i nie nosi śladów użytkowania oraz do przesyłki dołączono skan lub numer dokumentu potwierdzającego zakup powyższej części. Jeżeli powyższe warunki nie są spełnione, części odsyłane są na koszt odbiorcy a faktura nie jest korygowana.
Czytaj więcej pobierzCennik usług serwisowych
znajdziecie tutaj Państwo cenniki usług serwisowych, cennik usług chłodniczych oraz usługi montażu urządzeń gastronomicznych.
Czytaj więcej pobierz