Czym jest karta gwarancyjna.
Karta gwarancyjna jest podstawą do rozpatrzenia zasadności zgłoszenia wady lub uszkodzenia w ramach gwarancji producenta.
W ramach gwarancji Gwarant jest zobowiązany do dokonania nieodpłatnie wszelkich napraw urządzenia, w przypadku ukrytych wad tkwiących w towarze.
Gwarancja obejmuje naprawę urządzenia oraz wymianę części zamiennych wraz z ich montażem albo wymianę wadliwego urządzenia na wolne od wad.
Kartę gwarancyjną należy zachować.
Wzór karty gwarancyjnejGdzie znaleźć kartę gwarancyjną.
Karta gwarancyjna znajduje się zawsze przy dokumencie WZ.
Gdy karta gwarancyjna zostanie zagubiona lub zniszczona.
- Jestem Partnerem handlowym RM Gastro
Jeśli karta gwarancyjna została utracona lub zagubiona przed upływem 14 dni od dnia otrzymania towaru skontaktuj się z RM Gastro Polska wchodząc na stronę www.rmgastro.pl , gdzie w zakładce WSPARCIE znajduje się odpowiedni formularz https://www.rmgastro.pl/formularz-reklamacyjny.
Jeśli od daty otrzymania towaru minęło więcej niż 14 dni, niezwłocznie skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym w celu weryfikacji zgłoszenia.
Po otrzymaniu duplikatu karty gwarancyjnej skontaktuj się z autoryzowanym bądź certyfikowanym Partnerem serwisowym w celu podbicia karty gwarancyjnej.
* nie dotyczy urządzeń dla których montaż nie jest wymagany. - Nie jestem Partnerem handlowym RM Gastro.
W celu uzyskania duplikatu karty gwarancyjnej skontaktuj się ze swoim sprzedawcą ( dane znajdziesz na fakturze zakupu). Jak zgłosić naprawę gwarancyjną. Jeśli jesteś Partnerem handlowym RM Gastro Polska wypełnij formularz zamieszczony na stronie internetowej www.rmgastro.pl w zakładce SERWIS
Jeśli jesteś użytkownikiem urządzenia skontaktuj się ze swoim sprzedawcą ( dane znajdziesz na fakturze zakupu). http://b2b.rmgastro.pl/service/service.php
Jak zgłosić naprawę gwarancyjną.
Jeśli jesteś Partnerem handlowym RM Gastro Polska wypełnij formularz zamieszczony na stronie internetowej www.rmgastro.pl w zakładce SERWIS
Jeśli jesteś użytkownikiem urządzenia skontaktuj się ze swoim sprzedawcą ( dane znajdziesz na fakturze zakupu).
Kto wykonuje naprawy gwarancyjne.
Naprawy gwarancyjne wykonują autoryzowani i certyfikowani Partnerzy serwisowi Rm Gastro Polska. Mapa serwisowa