Szanowni Partnerzy serwisowi,
przygotowaliśmy dla Państwa program wsparcia na czas zmniejszonej aktywności i pracy lokali gastronomicznych. Jest to dobry moment na przeprowadzenie diagnostyki (przeglądu) urządzeń, co jest trudne w przypadku pracy kuchni w normalnych warunkach.
Chcemy nie tylko dać Wam możliwość korzyści finansowej, ale jeszcze mocniej związać
z Wami klienta ostatecznego (restauratora, kucharzy, właścicieli obiektów).
Proponujemy zryczałtowaną opłatę w wysokości 150 zł. netto (koszt dojazdu i ekspertyzy urządzeń) za każdy odwiedzony punkt gastronomiczny, w którym znajdują się urządzenia z katalogów: RM i REDFOX (takie jak piece konwekcyjno-parowe, zmywarki, urządzenia gazowe, a przy okazji również inne posiadane przez klienta urządzenia zakupione w RM Gastro).
Jak to działa:
- Jesteś Partnerem autoryzowanym RM Gastro.
- Posiadasz kompletny pakiet części zamiennych w postaci tzw. skrzynek serwisowych.
- Zgłaszasz swojego lub potencjalnego klienta, u którego chcesz wykonać przegląd urządzeń firmy RM Gastro, zakupionych minimum 12 miesięcy temu, poprzez stronę www.rmgastro.pl w zakładce serwis – FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY.
- Dopuszcza się możliwość zgłoszenia przez FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY klienta indywidualnego przez niego samego lub Partnera handlowego. Wtedy jego zgłoszenie zostanie zarejestrowane i przekazane do najbliższego Partnera serwisowego autoryzowanego.
- Dział serwisu RM Gastro weryfikuje zasadność zgłoszenia.
- Partner serwisowy RM Gastro otrzymuje potwierdzenie zlecenia wykonania przeglądu – Załącznik nr 1.
- Partner serwisowy zobowiązany jest dokonać przeglądu urządzeń (ekspertyzy) zgodnie z listą czynności – Załącznik nr 2, w którym należy wpisać podzespoły zdiagnozowane jako uszkodzone, kwalifikujące się do wymiany na nowe oraz określić ilość roboczogodzin potrzebnych do usunięcia usterki.
- Podczas wizyty należy wykonać dokumentację zdjęciową oraz wypełnić wraz
z klientem ankietę - Załącznik nr 3. - Po przeprowadzonej wizycie wymagany jest podpis klienta potwierdzający przeprowadzenie przeglądu.
UWAGA:
Jeżeli klient jest zainteresowany naprawą urządzeń w tym samym dniu, ponosi tylko koszty związane z naprawą i częściami wykorzystanymi do wymiany.
Jeżeli klient nie wyraża zgody na zalecaną naprawę urządzeń, po zapoznaniu się
z przewidywanymi kosztami – autoryzowany serwis wysyła do RM Gastro całość wymaganej dokumentacji wraz z fakturą zgodnie z ustalonym ryczałtem. Jednocześnie może umówić się z klientem na naprawę w innym, dogodnym dla obu stron terminie, ponosząc już wtedy pełne koszty naprawy wraz z dojazdem.
W związku z ograniczonąilością finansowanych przeglądów przez RM Gastro – decyduje kolejność zgłoszeń.
Jak zmobilizować klienta do przeglądu:
- W czasie ograniczonej pracy urządzeń łatwiejszy dostęp i możliwość ekspertyzy.
- Brak kosztów po stronie klienta za dojazd i ekspertyzę.
- Przygotowanie klienta do powrotu do pracy po przerwie (gwarancja ciągłości pracy i poprawności działania urządzenia po przeglądzie).
- Kontrola urządzeń zasilanych wodą (zmywarki, uzdatniacze, filtry) – zaleganie wody powoduje namnażanie bakterii, co w konsekwencji wygeneruje dodatkowe koszty związane z czyszczeniem i przywróceniem do pracy urządzeń.
Uwaga: Większość zmiękczaczy jest programowanych czasowo lub objętościowo-czasowo. Tego typu zmiękczacze mają ustawiony program czasowej regeneracji (co pewien okres czasu) - w tym przypadku nie ma problemu. Ale wszystkie zmiękczacze
z głowicami V, nie mają opcji regeneracji czasowej, więc radzimy raz na 5 dni wymusić regenerację przekręcając pokrętło do pozycji REGEN. Jeśli użytkownik zamknie zawór dolotowy na dłuższy okres czasu - wtedy regeneracja się nie odbędzie, co może spowodować uszkodzenia złoża jonowego (żywicy).
Załączniki będą Państwo otrzymywać indywidualnie po rejestracji zgłoszenia. Oferta nie dotyczy sklepów i sieci handlowych.
W razie pytań prosimy o kontakt z działem serwisu RM Gastro pod numerem telefonu: 697 689 513 – Andrzej Jarczyk.